V roku 2022 dodala automobilka zákazníkom vo svete 309.884 áut. V
porovnaní s rokom 2021 to znamená rast o 2,64 %. Firme sa darilo na
domácom trhu a ešte viac v iných krajinách Európy. V Nemecku sa predaj
zvýšil o 3 % a v Európe mimo Nemecka o 7 %. Naopak, v Amerikách predaj
stagnoval, čo ovplyvnili najmä logistické problémy, a v Číne, na
najväčšom trhu pre Porsche, klesol o 2 %. Predaj v Číne ovplyvnili
takmer celý rok pretrvávajúce prísne protipandemické opatrenia.
Vývoj v minulom roku ovplyvnila aj vojna na Ukrajine, povedal Detlev von Platen zodpovedný za marketing a predaj. "Situáciu
vlani ovplyvnilo viacero faktorov, vojna na Ukrajine, narušené
dodávateľské siete a pokračujúca kríza v oblasti polovodičov. To výrazne
testovalo schopnosti firmy. Napriek tomu sú naše výsledky predaja za
rok 2022 pozitívne," dodal.